23 paź 2011

Tell Me About Yourself Award


   Zasady:
- napisz kto przyznał Ci nagrodę
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
- nominuj 15 blogerek

Dziękuję za otagowanie

1.Uczę się na łóżku, żeby być jak najdalej od kompa.
2. Porządek mam tylko w lakierach :)
3. Nie wychodzę z domu w niepomalowanych paznokciach.
4. Gdy mam zły humor siadam i oglądam swoje lakiery.
5. Mój ulubiony kolor to fiolet :D Trudno zgadnąć co nie? XD
6. Uwielbiam rozgryzać witaminę C.
7.Ne rozumiem jak można nosić pazurki rożnej długość.

Taguję wszystkie moje Obserwatorki :)


Przypominajaka




6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię oglądać swoje lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez mam porzadek tylko w lakierach, o przepraszm jeszcze mniej wiecej w kosmetykach:P:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam porządek wyłącznie w lakierach :-)
    A z nagimi paznokciami też nie wyjdę i mam z tym problem, ostatnio nie zdążyłam przed wyjściem pomalować, więc wzięłam ze sobą lakier, pomalowałam paznokcie w samochodzie i wyschły zanim dojechałam na miejsce, swoją drogą, jak się prowadzi to nie można popsuć mani, więc nie musiałam poprawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też rozgryzam wit C ;D uwielbiam kwaśne rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Sprawiają mi ogromną radość :)
Na wszelkie pytania zadane przez Was odpowiem pod postem :)