27 sty 2012

Hean Colour Obsession 496

Hejka :)

Oto kolejny lakier Hean z serii Colour Obsession i tym razem widać, że to FLUO.
Mam na myśli piękną pomarańczkę o nr  496. 
Kryje po 1 grubszej bądź po 2 cienkich warstwach. 
Nie robi smug i bąbelków, ale znowu przyczepię się do pędzelka, mógłby być dłuższy.
Czas wysychania spokojnie mieści się w mojej normie.
4 dni nosiłam go na pazurkach i potem go zmylam. 
Kolorek jest super pozytywny i typowo wiosenny :)

Oceniam go na 5 !

Cena: 4,99zł
Pojemność: 7ml

A Wy co o nim myślicie ?


13 komentarzy:

  1. cena, trwałość, krycie- to wszystko zachęca. ale nie wiem czy miałabym do czego `ubrać` taki kolorek :D w lato owszem :>

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek :) u mnie on czeka w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutki, ponoc to bedzie kolor wiosny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę go sobie kupić na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest :) Ciekawe jak by u mnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pare rudawych kolorów w mojej kolekcji i leżą nie używane, jakos nie podchodzi mi ten kolor :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Sprawiają mi ogromną radość :)
Na wszelkie pytania zadane przez Was odpowiem pod postem :)