28 maj 2012

Cyrk na kółkach :D

 Hejka !!!

Przybyłam do Was dzisiaj z recenzją podwójnego lakieru Essence Circus Circus 01 my sparkling acrobat.
Jak widać na zdjęciu obok, składa się on z czarnego lakieru i złotego brokatu z kwadracikami. Powiem Wam, że mile mnie zaskoczył, bo czerń kryje po 1. warstwie! Nie bąbelkuje i nie smuży. Czas wysychania też jest dobry. Połączenie głębokiej czerni ze złotem moim zdaniem jest genialne :D

 Dostaje w pełni zasłużoną 5 :)

A Wy?
Co sądzicie o takim połączeniu???
















Zapraszam Was do udziału w akacji :)
Sama mam zamiar coś wykombinować :D
Z jakim skutkiem, przekonacie się w Dzień  Dziecka :)

Więcej info na blogu Paramore.

18 komentarzy:

  1. ten zestaw kolorystyczny wygląda ze sobą fantastycznie :) bardzo mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od zawsze podobało mi się połączenie czerni ze złotem. <33 ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolałabym w dwóch osobnych butelkach, bo te dwójkowe mają utrudnioną obsługę, no i w helmerze stać nie chcą XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo helmer powinien być większy :P
      Ja tam im osobny koszyczek wstawiłam :D

      Usuń
    2. Helmer powinien mieć rozmiar szafy dwudrzwiowej. W moim zostało pół szuflady, nie będę tracić miejsca na koszyczki XD

      Usuń
    3. To co drugi helmer się szykuje ??? :D

      Usuń
  4. Faktycznie udane połączenie :) kusiszzzz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne połączeniu, tyko ja nienawidze zmywać brokatów

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne połączenie. Czarny ze wszystkim wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie to wygląda musze kupic taki

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne połączenie, ja bym zmatowiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a great blog! I really enjoy leafing though!!!

    What do you say to follow each others blog on GCF and bloglovin to keep in touch this way?

    My best wishes,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  11. czerń to klasyka, ze złotem elegancja! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Sprawiają mi ogromną radość :)
Na wszelkie pytania zadane przez Was odpowiem pod postem :)