6 lut 2011

Essence metallics 03 STEEL ME

 Dzisiaj postanowiłam wypróbować lakier Essence metallics 03 STEEL ME .
Z nakładaniem nie jest tak źle, tylko trzeba się śpieszyć 
bo jak lakier troszeczkę podeschnie 
nie da się zrobić wzorku magnesem ( używam magnesu essence). 
Z nim też jest problem ,ponieważ trzeba go też bardzo blisko trzymać 
przez co możemy dotknąć lakieru (co zrobiłam na środkowym palcu )
Ten lakier ma tez swoje plusy
1 plus - niesamowity wygląd pazurków gdy uda nam się zrobić wzorek
2 plus - jedna warstwa lakieru spokojnie wystarcza.




            
1 zdjęcie światło dzienne z fleszem
  2 sztuczne światło z fleszem 
                                                             

1 komentarz:

  1. bardzo podoba mi się efekt :)
    zapraszam do mnie
    http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Sprawiają mi ogromną radość :)
Na wszelkie pytania zadane przez Was odpowiem pod postem :)