21 lut 2011

Marcowe nowości Essence

W marcu Essence zasypie nas nowościami ( oj biedny mój portfel będzie)

Najpierw muszę mieć coś extra ,czyli pękające lakiery  :)
To też chcę mieć, czyli magnetyczne lakiery
 
I kolejne nail art twins, ja chce te ostatnie a wy ?


I nowe topy ,poważnie się nad niektórymi zastanawiam, ale mój portfel nadal głośno protestuje :D

Jest też coś do stópek
oraz lakiery holograficzne ,wyglądają super,jeden do stempelków i 3 do wzorków oraz końcówek.
 Które wy chcecie ??

2 komentarze:

  1. Ja chcę wszystkie ale szczególnie holograficzny ten na samym dole pośrodku. Wszystkie z serii show your feet, magnetyczne też wszystkie i czarny crack:D wiadomo kiedy można się ich spodziewać?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie wiadomo i słyszałam że cracki to niewypał :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Sprawiają mi ogromną radość :)
Na wszelkie pytania zadane przez Was odpowiem pod postem :)