9 sie 2011

Butterfly Single 285



 Witam Was Kochane :)

Jest Was coraz więcej, z czego bardzo się cieszę :) Aż mam ochotę pisać kolejne notki :)

Dzisiaj mam dla Was żelka firmy
Butterfly Single 285. Ma CUDOWNY, krwisty kolor i jak na żelka przystało kiepskie krycie :/  Na wskazującym mam 4 warstwy i nadal widzę końcówki. Innych problemów nie miałam. Ładnie się trzyma, noszę go 3 dzień i mam lekko starte końcówki :)


Cena: 1,5-3 zł.
Pojemność: 6 ml


Uwaga!
Lakier zabarwił mi paznokcie pomimo bazy :/

8 komentarzy:

  1. Carmenko, nigdy nie widzialam u Ciebie tak 'krótkich' pazurków!:D co sie stało?! :) ale sa i tak piekne!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny odcień, szkoda że tak kiepsko kryje, bo na wskazującym przy 4 warstwach kolor nie jest już tak ładny

    OdpowiedzUsuń
  3. pomimo tego słabego krycia wygląda ślicznie :)
    chyba będę musiała tych 'butterfly'i' poszukać

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jaka piękna czerwień ;)

    +dodaję

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor piękny ale nie miałabym cierpliwości nakładać tyle warstw. Też jestem ciekawa co się stało z tak długimi pazurkami, robiły wrażenie, chodź teraz też jest ok. Zapraszam czasem do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po roku noszenia długich pazurów zaczęły mi się rozdwajać :/ chyba były zbyt obciążone.

    OdpowiedzUsuń
  7. noooo takie paznokcie mi się bardzo podobają:) są długie, ale nie za bardzo, nie kojarzą mi się już ze szponami:p
    Kolor nie mój, ale jaka cena fajna:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Sprawiają mi ogromną radość :)
Na wszelkie pytania zadane przez Was odpowiem pod postem :)