20 sie 2011

Lakierowy szał Cz. 1

 Hejka :)


Oto kolejne lakiery kupione w czasie wakacyjnego szaleństwa. Patrząc teraz na nie, myślę sobie: Co mnie napadło, że wybrałam takie kolory ???
Może Wy kochane kobitki wiecie ?

No dobra,  już nie marudzę, tylko przedstawiam Wam moje nowe skarby :)

Lakiery Vollare Cosmetics z serii Colorado:
- niebieski nr. 400
                                                                                                    - miętus  bez nr.
- neonowy róż też bez nr.
- perłowy, rozbielony, delikatny róż nr. 13
- perłowa lilia, kolejny lakier bez nr.
Numerki były doklejane i większość znikła w niewiadomy sposób :/
Teraz kolej na lakiery firmy Ados Cosmetics.
Z kolekcji Extra Long mam:
- ciemnego niebieściaka nr. 549,
- fiolet z drobinkami nr. 559.
Kupiłam też białego pękacza z serii Graffiti.

Jutro pokażę Wam perłową lilię.
Co Wy na to ???

19 komentarzy:

  1. fajne kolorki :) czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się te dwa z Adosa - fiolet i niebieski. Są bardzo nasycone!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!:) Szczególnie te trzy ostatnie. Jestem ciekawa jak się będzie sprawował ten biały pękacz bo jeśli jest dobry to ja tez się chętnie na niego pokuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. granatowy Ados wygląda bardzo ładnia ;o

    ja w wakacyjnym szaleństwie nie kupiłam ŻADNEGO lakieru ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. no typowo ;D do miasta nie jeżdżę, a tu u mnie głupio mi kupować, bo ekspedientki się patrzą na mnie jak na psychiczną xD

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę niedługo się i tak przejść do tej drogerii (cała minuta lub 2 drogi ;p), bo widziałam tam kiedyś lakiery z Adosa ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja chcę Adosa środkowego:)
    szukam ostatnio ładnego granatu

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie zerżnięte opakowania z Maybelline colorama :D

    OdpowiedzUsuń
  9. te perły najbardziej mnie zastanawiają... hmm ;) adosy całkiem ok ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się wszystkie kolorki bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi od lewej- cuuuuudo! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sabbatha zgadzam sie, to bylo pierwsze co rzucilo mi sie w oczy !:D
    ma ten zielony wlasnie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tylko jeden lakier ados kupiłam pod wpływem chwili, myślałam że będzie kiepski a fajnie się nim maluje, czekam na fotki jestem ciekawa jak te Twoje będą wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś oTAGowana! Więcej informacji tutaj:
    http://kolorwbuteleczce.blogspot.com/2011/08/tag-jak-mieszka-twoja-bizuteria.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Sprawiają mi ogromną radość :)
Na wszelkie pytania zadane przez Was odpowiem pod postem :)