13 sie 2011

Szał zakupów cz. 2

 Hej :)

Tym razem pokażę Wam ostatnie nabytki nielakierowe :)

Maseczki firmy Montange Jeunesse :
-"peel-off"  z owocem granatu i passiflorą,
-oczyszczająca maska błotna,
-maseczka złuszczająca - peeling morelowy,
-maseczka czekoladowa.
Musujące pastylki do kąpieli  firmy Dairy fun o zapachu:
-jeżyny,
-pomarańczy,
-gruszki,
-truskawki (zbrakło jej na zdjęciu).
 Dostałam też od cioci  :* płyn do kąpieli
 I love... truskawki i koktajl mleczny.
W końcu zdobyłam moje ulubione peelingi, tym razem w tubkach firmy Perfecta: gruboziarnisty i drobnoziarnisty.
I kolejny peeling, tym razem firmy Marion SPA.
Mam cichą nadzieję, że będzie pachniał truskawkami :)
 Kupiłam też peeling +  zmiękczająca maska-serum firmy Perfecta.
Jako że kocham wszelkiego rodzaju  sole do kąpieli, to trochę ich przybyło :D
Sól kąpielowa z morza Martwego firmy Derma Sel.
Sól wiśnia i goji firmy Apart.

Sole do kąpieli firmy BeBeauty:
-orzeźwiająca - pomarańcza i rokitnik,
-odżywiająca - mleko i miód,
-nawilżająca - oliwka.

2 komentarze:

  1. kuszą te sole z BeBeauty :) Jak natrafię to na pewno kupię chociaż jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. maseczek używać nie mogę... ale ten płyn od cioci.. ojej.. już sobie to wyobrażam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Sprawiają mi ogromną radość :)
Na wszelkie pytania zadane przez Was odpowiem pod postem :)